JADIS išrašo išėmimas
Naudinga, kai Registrų centre iš JADIS posistemės reikia išimti išrašą apie įmonės dalyvius. Atliekama nuotoliniu elektroniniu būdu, nereikia niekur važiuoti.
Naudinga, kai norima gauti oficialius duomenis apie įmonės akcininkus ar narius (to gali reikalauti bankai ar kitos institucijos). Atliekama nuotoliniu elektroniniu būdu, nereikia niekur važiuoti.
Kaina
20 €+ PVM, Registrų centro mokesčiai įskaičiuoti.
Trukmė
Tą pačią darbo dieną po apmokėjimo ir visų reikalingų duomenų pateikimo.
Renata Tamašauskienė,
Įmonių teisės advokatė
Esame viena iš geriausiai vertinamų apskaitos ir teisinių paslaugų įmonių Lietuvoje: Google atsiliepimai.
- Patikima. Esame viena iš geriausiai vertinamų apskaitos ir teisinių paslaugų įmonių Lietuvoje: Google atsiliepimai. Esame Lietuvos Buhalterių ir Auditorių Asociacijos (LBAA) nariai.
- Be popieriaus. Kaip ir jūs, nemėgstame „popierizmo”, todėl padedame jį sumažinti. Dirbame be popierių, su elektroniniais, fotografuotais ar skanuotais dokumentais.
- Visi nuotolio privalumai. Visas paslaugas teikiame įprastu ir nuotoliniu elektroniniu būdu visoje Lietuvoje. Jums niekada nereikia siųsti popierinių dokumentų ar kažkur važiuoti, net pas mus ar į valstybines įstaigas. Net pasirašant sutartį, perduodant duomenis ar steigiant įmonę.
- Paprastas duomenų perdavimas. Klientai kartą per mėnesį dokumentus perduoda el. paštu arba įkeldami tiesiai į Google Drive debesį.
- Klientų savitarna. Visi mūsų klientai nemokamai internetu naudojasi el. apskaitos savitarna, kurioje patys bet kada gali išrašyti sąskaitas, matyti visus savo įmonės rodiklius: pelną, apyvartą, sąnaudas, skolas, likučius, projektų pelningumus ir kt.
- Duomenų saugumas. Visi įmonių duomenys saugomi el. būdu, Google ir kt. patikimų tiekėjų debesyse. Atsarginės duomenų kopijos saugomos keliose skirtingose šalyse. Visi mūsų darbuotojai sistemose prie sistemų jungiasi dviguba autentifikacija. Dirbame su šiuolaikinėmis technologijomis debesyse, visi duomenys šifruojami, nenaudojame pasenusių buhalterinių programų, įdiegtų kompiuteriuose. Todėl klientų duomenys yra apsaugoti nuo gedimo ar vagystės. Kasdien daromos dvi duomenų kopijos į atskirus serverius, esančius Lietuvoje ir užsienyje.
- Asmeninė vyr. buhalterė. Kiekvienas klientas turi profesionalią asmeninę vyr. buhalterę, kuri veda buhalterinę apskaitą ir neribotai operatyviai konsultuoja rūpimais klausimais.
- Operatyvumas. Telefonu atsakome iš karto, o el. paštu dažniausiai per kelias valandas, daugiausiai per 1 darbo dieną. Visus apskaitos duomenis klientai mato savitarnoje bet kuriuo paros metu. Galime apskaitą vesti ir kiekvieną savaitę.
- Maksimalus automatizavimas. Esame viena iš kelių daugiausiai automatizuotų apskaitos ir teisinių paslaugų įmonių Lietuvoje. Dauguma apskaitos procesų yra automatizuota, todėl išvengiame žmogiškų klaidų ir galime užtikrinti aukštą kokybę už gerą kainą. Sutaupytą laiką skiriame kvalifikacijos kėlimui bei pridėtinės vertės klientui kūrimui, pvz. konsultacijoms kaip legaliai sutaupyti mokesčių. Taip išvengiame techninių klaidų, o sutaupytą laiką skiriame klientų konsultavimui bei kvalifikacijos kėlimui. Deklaracijų generavims ir siuntimas, klientų savitarna, bankų sujungimai ir kt. Pvz. įdarbinant atsiunčiame sistemos automatiškai sugeneruotas darbo sutartis, taip pat įvairius kitus dokumentus, jums belieka pasirašyti; periodinės sąskaitos jūsų klientams gali būti išrašomos ir nusiunčiamos automatiškai.
- Automatiniai sujungimai su bankais. Klientai nemokamai naudojasi automatinių jungčių su bankais privalumais. Taip banko išrašai buhalterius pasiekia automatiškai, o klientai gali tiesiogiai į bankus perduoti automatiškai apskaitos sistemos paruoštus pavedimų nurodymus.
- Esame el. prekybos apskaitos profesionalai. Turime daug patirties el. prekybos apskaitoje ir jos automatizavime. El. prekybos pardavimų sąskaitas importuojame automatiškai. Mūsų apskaitos sistemą lengvai ir nebrangiai galima sujungti su bet kokia elektronine parduotuve, Ebay, Amazon, Etsy, Shopify ar POS kasos aparatu. Paypal, Stripe, Revolut, Transferwise ir kitų pinigų įstaigų apskaita automatizuota, todėl atliekama taip pat paprastai kaip ir Lietuvos bankų.
- Esame stiprūs teisės srityje. Eurekos teisės skyriaus vadovės pareigas užima įmonės bedraįkūrėja, patyrusi įmonių teisės advokatė Renata Tamašauskienė. Klientai nemokamai gauna jos konsultacijas ir naudojasi daugybe Renatos paruoštų dokumentų ir sutarčių šablonų. Nemažai dokumentų mūsų apskaitos sistema pati automatiškai ir užpildo, klientams belieka pasirašyti. Pvz. įdarbinant atsiunčiame sistemos automatiškai sugeneruotas darbo sutartis, taip pat įvairius kitus dokumentus, jums belieka tik pasirašyti.
- Profesionalios konsultacijos. Specializuojamės aukštos kokybės apskaitos ir teisinėse paslaugose naujoms, mažoms ir vidutinėms UAB bei MB įmonėms. Žinome ir aktyviai joms patariame kaip legaliai mokėti mažiausiai mokesčių bei konsultuojame teisiniais klausimais. Bendradarbiaujame su MERITS mokesčių patarėjais ir advokatais, kurie turi daug patirties bylinėjantis su valstybinėmis institucijomis. Todėl turime realią praktinę patirtį ir žinome įvairių institucijų ribas. Visi Eurekos darbuotojai turi aukštajį išsilavinimą ir reguliariai kelia kvalifikaciją mokymuose.
- Patarimai ir priminimai. Nuolatos sekame teisės aktų atnaujinimus „Mokesčių sufleryje” ir visus klientus proaktyviai informuojame apie pasikeitimus. Reguliariai klientams siūlome kaip optimizuoti jų apskaitą ir mokesčius.
- Kokybės garantija. 100% garantuojame atliktų darbų kokybę. Sunkiai tikėtinos klaidos atveju, padengiame visus nuostolius. Kiekvienais metais vidaus auditorius tikrina kelias kiekvieno vyr. buhalterio įmones. Esant sudėtingoms situacijoms, konsultuojamės su MERITS mokesčių patarėjais ir advokatais, kurie turi daug patirties bylinėjantis su valstybinėmis institucijomis. Esame apsidraudę civilinės atsakomybės draudimu.
- Konfidencialumas. Garantuojame visišką konfidencialumą. Visi mūsų darbuotojai yra pasirašę griežtas konfidencialumo sutartis.
- Sąžininga kaina. Mokate tik tiek, kiek paslaugomis naudojatės. Kainos aiškios ir lanksčios. Apskaitos paslaugų sutartis neterminuota ir lengvai nutraukiama. Klientai patys išsirenka ir bet kada keičia norimą apskaitos planą pagal įmonės dokumentų kiekį. Pvz. ne sezono metu planą galima susimažinti ir mokėti mažiau.
Esame šeimos verslas ir tuo didžiuojamės. Džiaugiamės, kad būdami nepriklausomi, galime Eureka sėkmę matuoti ne uždirbamu pelnu, o klientų, darbuotojų ir savininkų pasitenkinimu Eureka. Siekiame, kad visos susijusios šalys būtų Eureka patenkintos vienodai, bent 80%. Tai mūsų visų sėkmės formulė.
Andrius Tamašauskas,
„Eureka“ įkūrėjas ir vadovas